lørdag 28. januar 2012

Målardagar

Vi har fått massa målarfärg, penslar och olika typer kritor, tuschpennor och färgpennor här hemma så nu har vi haft bildlektioner mega:) Barnen har fått måla och rita till olika teman, igår hade vi skola om Lennart Hellsing och barnen fick göra sina egna tummeböcker:) Detta var mycket uppskattat!!
Idag har vi haft en toppendag, jag har haft pedikyr, sedan åkte jag och Daniel iväg ensamma till Hyatt för en underbar lunchbuffe och när vi kom hem stod alla våra vänner och väntade i lägenheten. De hade ordnat en överraskningsfödelsedagsfest för mig, hur mysigt och underbart som helst!!!! Bara massa mys och en väldigt avslappnad dag, man behöver sådana ibland!

7 kommentarer:

  1. Låter härligt och vad kul att de hade ordnat firande för dig Marianne. Kramar

    SvarSlett
  2. jag tycker mig känna igen en del av det där:)

    SvarSlett
  3. Det kan nog stämma Milla, vi har rotat igenom era kartonger:)

    SvarSlett
  4. åh, så trevligt, hittade ni de små djuren om vi packade åt er;)?

    SvarSlett
  5. Nej några små djur har vi inte hittat, vad var det för några?

    SvarSlett
  6. vet inte riktigt, några småkryp som gillade våra saker:)

    SvarSlett
  7. Haha, jasså de!!! Jodå de hittade vi fast de fick inte följa med hem:)

    SvarSlett